Hidravlika, pnevmatika, linearna tehnika

Frekvenčni regulatorji - pogosta vprašanja

11. julij 2017

Delovanje frekvenčnih regulatorjev temelji na dejstvu, da je hitrost asinhronskega motorja odvisna od frekvence napetosti, ki je priključena na sponke statorskega navitja. Frekvenčni regulatorji so sestavljeni iz štirih večjih delov in sicer iz diodnega usmernika, enosmernega tokokroga s kondenzatorji, tranzistorskega razsmernika in krmilnega vezja. Frekvenčni regulatorji izmenično napetost omrežja najprej pretvorijo v enosmerno napetost na kondenzatorjih v vmesnem tokokrogu. Tranzistorji na razsmerniku pa to enostmerno napetost pretvarjajo v izmenično. Zakaj je to smiselno? Zato, ker na izhodu s pulzno širinsko modulacijo lahko dobimo poljubno frekvenco in na ta način brezstopenjsko krmilimo hitrost asinhronskega motorja. In kako frekvenčni regulatorji spreminjajo hitrost? Ročno spreminjanje hitrosti je možno brezstopenjsko preko pomenciometra ali stopenjsko preko stikal in prednastavljenih hitrosti. Možnosti avtomatskega krmiljenja ali regulacije so zelo obširne. Frekvenčni regulatorji so s krmilnikom lahko povezani  klasično preko analognih in digitalnih vodov ali kar je pogosteje, preko serijske komunikacije. Frekvenčni regulatorji lahko delujejo tudi avtonomno kot PID regulator v zaprtozančni regulaciji tlaka, temperature, pretoka ali nivoja.

logotipi
izdelava spletnih strani 4WEB d.o.o.
Copyright © 2015-2025. Vse pravice pridržane.  |  Piškotki
LA & CO d.o.o., Limbuška cesta 2, SI-2341 Limbuš
T: (02) 429 26 60, E: info@la-co.si